Cum comand pe www.bogyart.ro?
Comanda online
Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse.
Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul „Adauga in cos”
La adaugarea produselor in cos, veti fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Tot in aceasta sectiune puteti introduce si codul unui cupon de reducere in cazul in care aveti unul, apoi apasati butonul „Aplica cupon”.
Daca in dreptul produsului nu apare butonul „Adauga in cos”, trebuie sa apasati butonul „Selecteaza optiuni”, apoi sa alegeti una dintre optiunile de garantie si abia apoi sa adaugati produsul in cos.
Pentru a mai adauga produse in cos, puteti reveni in magazin prin apasarea butonului „Continuati cumparaturile”
Dupa ce ati ales produsele apasati butonul „La finalizare comanda”, completati detaliile privind livrarea comenzii si modaliatea de plata pe care o preferati. Dureaza maxim 1-2 minute.
a. Daca sunteti client nou, aveti posibilitatea sa va inregistrati (veti beneficia de finalizare rapida a comenzii si de acces la status comanda si la istoric comenzi) sau sa plasati comanda ca si vizitator neinregistrat (in acest caz datele dvs. nu vor fii salvate).
b. Daca sunteti deja client, introduceti userul si parola in boxul din partea de sus a paginii si vi se vor incarca toate datele pe care le-ati folosit la ultima comanda. Daca doriti livrarea in aceleasi conditii, trebuie doar sa apasati butonul „Plaseaza comanda” dupa selecatarea metodei de livrare si a modalitatii de plata.
Comanda prin email sau telefon
Asteptam comenzile dvs. pe adresa noastra de mail office@bogyart.ro sau la numarul de telefon . Comenzile telefonice se pot face de luni pana vineri intre orele 09-17.
Pentru a factura si livra catre persoane fizice avem nevoie de:
– Nume si prenume
– Adresa
– Numar de telefon
– Tipul de panou si cantitatea dorita
– Tipul de termostat pentru care se opteaza
Pentru a factura si livra catre persoane juridice sunt necesare urmatoarele date:
– Numele firmei
– Adresa sediului social si eventual adresa de livrare, daca difera
– Codul unic de inregistrare si numarul de la Registrul Comertului
– Contul si banca cumparatorului
– Persoana de contact si numarul de telefon
– Tipul de panou si cantitatea dorita
– Tipul de termostat pentru care se opteaza
Cum platesc pe www.bogyart.ro?
Plata in numerar
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Bogy Art. Valoarea produselor este cea trecuta pe factura fiscala sau proforma care insoteste produsul. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre agentul care efectueaza livrarea.
Pentru plata in numerar, nu se percepe taxa de ramburs.
Plata cu ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii fiscale sau proforme emise de Bogy Art, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in unul dintre conturile de mai jos:
BogyArt SRL ,Tirgu-Mures, jud. Mures, Romania
Cod unic inregistrare:
Numar inregistrare Registrul Comertului:
Banca:
Cont IBAN:
Banca:
Cont IBAN:
Livrarea comenzilor
Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand serviciul de curierat Fan Courier sau masinile proprii in functie de destinatia comenzii si cantitatea comandata. Termenul mediu de procesare si de livrare este de 48 ore lucratoare de la momentul plasarii comenzii pentru produsele aflate in stoc sau cel comunicat de consultantul de vanzarii pentru comenzile speciale sau pentru produsele care nu sunt in stoc.
Garantia
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Termenul de garantie este specificat in dreptul fiecarui produs afisat pe www.bogyart.ro
Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service proprie, fie sunt emise de catre Bogy Art.
Lipsa certificatului de garantie a produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@bogyart.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Service-ul
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul certificatului de garantie emis de Bogy Art, produsul reclamat defect trebuie prezentat la unul din punctele de lucru Bogy Art a carui adresa este mentionata in certificatul de garantie.
Daca in orasul dvs. nu exista un punct de lucru Bogy Art, produsul reclamat defect poate fi expediat prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier, la adresa punctului de lucru Bogy Art din Tirgu Mures, costul transportului urmand sa fie suportat de catre Bogy Art. In cazul in care defectul reclamat de catre client nu se confirma costul de transport, tur-retur, este suportat de catre client.
Va rugam sa trimiteti produsele reclamate ca si defecte doar in ambalajele originale. Bogy Art nu raspunde pentru eventualele deteriorari ce pot surveni in timpul transportului pentru produsele care nu sunt ambalate in ambalajul original.
Produsul reclamat ca si defect trebuie sa fie obligatoriu insotit de urmatoarele documente: copie dupa factura fiscala cu care a fost achizitionat produsul, certificatul de garantie in original si o descriere scrisa a defectului.
Retururi de produse
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Bogy Art.
– Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul Bogy Art sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
– Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport ale produsului corect vor fi suportate de Bogy Art.
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Renuntarea la cumparare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur prin transfer bancar in contul specificat in cererea de renuntare la cumparare.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.